5. vlna HR Monitoru

Jak motivovat zaměstnance s tvůrčí a rutinní náplní práce

Publikováno: 15. 6. 2015

Přinášíme studii 5. vlny HR Monitoru. Dozvíte se z ní, nakolik je pro většinu podniků důležitá personalistika, jaký je ve firmách podíl pracovníků s tvůrčí a s rutinní náplní práce, zda personalisté vnímají rozdíl mezi motivací tvůrčích a rutinních pracovníků a jaké nástroje pro jejich motivaci používají.

Studie přinesla i tato klíčová zjištění:

  • je-li pro vedení důležitá personální a mzdová oblast, dosahují procesy lepších výsledků
  • stojíme o výkon, ale příliš se zaměřujeme na motivaci, která k němu skutečně směřuje
  • často mluvíme o potřebě motivovaných lidí, ale motivační systémy to příliš nereflektují
  • firmy paradoxně využívají i takové motivační nástroje, které považují za nefunkční
  • mýtus, že „tvůrčí pozice v naší firmě nejsou“, vyvrací 96 % dotázaných
  • motivační systémy velmi často necílí na specifické potřeby činností a profesí
  • firmy se zaměřují na výkonové odměny i u těch pozic, kde je to často zbytečné

 

Máte o studii zájem?

Výsledky jsou dostupné pouze respondentům dané vlny šetření. Účastníci průzkumu si studii mohou stáhnout zde.

Pro ostatní zájemce je studie zpoplatněna.

V případě, že máte o zaslání HR Monitoru zájem, vyplňte objednávkový formulář a uhraďte částku 350 Kč převodem na účet č. 27-3957600217/0100. Po připsání částky na náš účet Vám studii spolu s dokladem o zaplacení zašleme.

Přejít na objednávku
 

 

Napište nám

Naše projekty

Učíme firmy, jak nabírat, hodnotit a dál rozvíjet zaměstnance

Motivace 8000

Zajišťujeme krajům informace o žácích tamních středních škol

VVPO

Vyvíjíme software, který vám usnadní hodnocení zaměstnanců

Talent management