Manažer musí umět motivovat lidi

„V dnešní době nežijeme v digitálním světě, ale ve světě storytellingu. To znamená ve světě, kde jsme schopni náš příběh nejen žít, ale i předávat dalším,“ říká český manažer a kouč Jan Mühlfeit. Ten společně s ekonomem Petrem Ludwigem, autorem knihy Konec prokrastinace, či sociologem Romanem Bednářem vystoupí 15. září na konferenci Motivace 2016, kterou pořádají TREXIMA a softwarová společnost OKsystem.

Zaměstnanci i uchazeči o zajímavá místa podle Mühlfeita musí umět poznat svůj talent, najít „vlastní já“ a díky tomu dát dohromady svoji „story“. „Ta by měla být o vizi, inspiraci a zároveň být autentická,“ míní s tím, že v současné době se mezi lidmi - i díky moderním technologiím - odehrává souboj o pozornost.

Manažerům už dnes navíc zdaleka nestačí klasická inteligence. Ta se na úspěchu podílí jen zhruba desetinou a mnohem důležitější roli hraje emociální inteligence, myslí si Mühlfeit.

Zkratka CEO - chief executive officer neboli výkonný ředitel - bude podle něj v budoucnu spíše znamenat „chief enthusiasm officer“. „Musí to být člověk, který má energii pro sebe i pro tu organizaci. A musí být schopen inspirovat,“ dodává.

 

Přečtěte si další aktuality

 

Napište nám

Naše produkty

Učíme firmy, jak nabírat, hodnotit a dál rozvíjet zaměstnance

Motivace 8000

Nástroj pro řížení a rozvoj týmu v cloudu

DRIVE 8000