9. vlna HR Monitoru®

9. vlna HR Monitoru®: Získávání zaměstnanců a práce s employer brandingem

Publikováno: 30. 5. 2017

 

Nedostatek zaměstnanců patří v současné době mezi nejčastěji skloňované problémy firem v České republice. Jak navíc ukazují výsledky aktuálního šetření HR Monitor®, zaměstnavatelé se potýkají i se samotným náborem.

 

Na makrosociální vlivy, jako jsou nezaměstnanost, kvalifikační struktura a hodnotové preference obyvatel ČR, v krátkém čase reagovat nelze. To, co však zaměstnavatelé rozhodně ovlivnit mohou, je jejich vlastní atraktivita nebo to, jak je jejich nábor efektivní.

 

Jak jsou na tom zaměstnavatelé v České republice, se dozvíte z aktuální studie. Kromě toho získáte odpovědi i na další otázky:

  • jakou roli hraje při náboru renomé firmy
  • co zaměstnavatelé nejčastěji komunikují pro posílení firemní značky
  • s jakými komunikačními kanály při náboru pracují
  • jak se tyto kanály podílejí na nákladech náboru
  • na co podniky nejčastěji při náboru lákají
  • nebo kdo za nábor ve firmách typicky odpovídá

Máte o studii zájem?

Výsledky jsou dostupné pouze respondentům dané vlny šetření. Účastníci průzkumu si studii mohou stáhnout zde.

 

Pro ostatní zájemce je studie zpoplatněna. V případě, že máte o zaslání studie HR Monitor® zájem, kontaktujte nás.

ZAVOLEJTE
+420 725 027 472
NAPIŠTE E-MAIL
obchod@trexima.cz
NECHTE NÁM KONTAKT
vyplnit formulář