9. vlna HR Monitoru

Získávání zaměstnanců a práce s employer brandingem

Publikováno: 30. 5. 2017

Nedostatek zaměstnanců patří v současné době mezi nejčastěji skloňované problémy firem v České republice. Jak navíc ukazují výsledky aktuálního šetření HR Monitor, zaměstnavatelé se potýkají i se samotným náborem.

Na makrosociální vlivy, jako jsou nezaměstnanost, kvalifikační struktura a hodnotové preference obyvatel ČR, v krátkém čase reagovat nelze. To, co však zaměstnavatelé rozhodně ovlivnit mohou, je jejich vlastní atraktivita nebo to, jak je jejich nábor efektivní.

Jak jsou na tom zaměstnavatelé v České republice, se dozvíte z aktuální studie. Kromě toho získáte odpovědi i na další otázky:

  • jakou roli hraje při náboru renomé firmy
  • co zaměstnavatelé nejčastěji komunikují pro posílení firemní značky
  • s jakými komunikačními kanály při náboru pracují
  • jak se tyto kanály podílejí na nákladech náboru
  • na co podniky nejčastěji při náboru lákají
  • nebo kdo za nábor ve firmách typicky odpovídá


Máte o studii zájem?

Výsledky jsou dostupné pouze respondentům dané vlny šetření. Účastníci průzkumu si studii mohou stáhnout zde.

Pro ostatní zájemce je studie zpoplatněna.

V případě, že máte o zaslání HR Monitoru zájem, vyplňte objednávkový formulář a uhraďte částku 350 Kč převodem na účet č. 27-3957600217/0100. Po připsání částky na náš účet Vám studii spolu s dokladem o zaplacení zašleme.

Přejít na objednávku
 

 

Napište nám

Naše projekty

Učíme firmy, jak nabírat, hodnotit a dál rozvíjet zaměstnance

Motivace 8000

Zajišťujeme krajům informace o žácích tamních středních škol

VVPO

Vyvíjíme software, který vám usnadní hodnocení zaměstnanců

Talent management