9. vlna HR Monitoru®
9. vlna HR Monitoru®: Získávání zaměstnanců a práce s employer brandingem
Publikováno: 30. 5. 2017
Nedostatek zaměstnanců patří v současné době mezi nejčastěji skloňované problémy firem v České republice. Jak navíc ukazují výsledky aktuálního šetření HR Monitor®, zaměstnavatelé se potýkají i se samotným náborem.
Na makrosociální vlivy, jako jsou nezaměstnanost, kvalifikační struktura a hodnotové preference obyvatel ČR, v krátkém čase reagovat nelze. To, co však zaměstnavatelé rozhodně ovlivnit mohou, je jejich vlastní atraktivita nebo to, jak je jejich nábor efektivní.
Jak jsou na tom zaměstnavatelé v České republice, se dozvíte z aktuální studie. Kromě toho získáte odpovědi i na další otázky:
- jakou roli hraje při náboru renomé firmy
- co zaměstnavatelé nejčastěji komunikují pro posílení firemní značky
- s jakými komunikačními kanály při náboru pracují
- jak se tyto kanály podílejí na nákladech náboru
- na co podniky nejčastěji při náboru lákají
- nebo kdo za nábor ve firmách typicky odpovídá
Máte o studii zájem?
Výsledky jsou dostupné pouze respondentům dané vlny šetření. Účastníci průzkumu si studii mohou stáhnout zde.
Pro ostatní zájemce je studie zpoplatněna. V případě, že máte o zaslání studie HR Monitor® zájem, kontaktujte nás.