Popisy pracovních pozic

Popis pracovní pozice definuje vztah mezi firmou a zaměstnancem. Tento klíčový dokument jednoduše chcete mít v pořádku. Je zárukou bezproblémové spolupráce.

Zaujal vás tento produkt?

Popis pracovní pozice je základním dokumentem, který definuje vztah mezi firmou a zaměstnancem. Musí proto být po všech stránkách v pořádku. Poskytuje informace o vykonávaných činnostech, odpovědnostech, pravomocech a organizačních vztazích. Zahrnuje také požadavky, které jsou na danou pozici kladeny z pohledu vzdělání, zkušeností, kompetencí nebo certifikátů.

Pomůžeme vám vytvořit systém a nastavit popisy pracovních pozic tak, aby reflektovaly potřeby vaší firmy a respektovaly zaměstnance. Celý systém je možné po doplnění dalších identifikátorů a specifických požadavků využít pro popisy pracovního místa.

Máte zájem o spolupráci?

ZAVOLEJTE
+420 725 027 472
NAPIŠTE EMAIL
obchod@trexima.cz
NECHTE NÁM KONTAKT
vyplnit formulář